התקנת מערכות גילוי אש

די בניצוץ קטן של אש על מנת להביא לשריפה שיכולה לגבות חיי אדם. בכדי להימנע מכך, מוטב להיות מודעים לתחילתה של השריפה כמה שיותר מהר, שכן תגובה מהירה מונעת פגיעה חמורה יותר. בדיוק בשל כך התקנת מערכות גילוי אש היא חשובה כל כך. אצלנו ביוזר מערכות ישמחו ללוות אתכם בתהליכי ייעוץ והתקנה מקצועיים שיאפשרו לכם להיות מוכנים ברגע האמת. להלן סקירה ממה שבאמצעותנו לספק לכם.

מערכות גילוי אש – החשיבות והאפשרויות הקיימות

ההמלצה היא להתקין מערכת גילוי אש איכותית בכל בית, על מנת לשמור על הרכוש וחיי הדיירים. בכל הקשור לבתי עסקים ומקומות עבודה כבר מדובר בחובה, והדבר מפוקח כל העת על ידי נציבות שירותי הכבאות. לצורך העניין ניתן למצוא מספר סוגים של מערכות כיבוי אש השונות אחת מהשנייה על פי סוגי הגלאים והחיישנים שמותקנים בהן. התקנת מערכות גילוי אש תתבצע בדרך כלל תוך בחירה באפשרויות הבאות:

    • מערכות עם חיישן טמפרטורה – במערכות אלו קיים חיישן אשר במידה ומגיע לטמפרטורה מסויימת, מעביר את המידע למערכת הראשית שמתחילה לצפצף בהתאם.
    • מערכות עם גלאי עשן – גלאים אלו מופעלים כאשר רמת העשן עולה מעבר לסף מסויים, מה שמנבא בסבירות גבוהה את התפתחותה של שריפה עתידית.
    • מערכות עם גלאי להבה – גלאים אלו משתמשים בקרני אור בתדרים מסויימים והם מופעלים כאשר תדרי קרני האור שנקלטים על ידם מתאימים לכאלו שנפלטים בעקבות שריפה.

    כל אחד מסוגי הגלאים הללו מחובר למערכת בקרה ראשית, שאליה זורם כל המידע והיא זו שמקבלת את ההחלטה האם להפעיל את האזעקה. מערכות מתקדמות אף יכולות להיות מחוברות  למערכות כיבוי אש וספרינקלרים שמתחילות לעבוד באופן אוטומטי עם תחילת השריפה, ואף להיות מסוגלות לזמן באופן מיידי את מכבי האש תוך יידוע הבעלים באמצעות SMS.

    התקנת מערכות גילוי אש – מומחיות רבה נדרשת

    את הגלאים השונים יש לשבץ בצורה חכמה שתעזור לגלות את הסיכוי להתפרצות שריפה חמורה מבעוד מועד כאן בדיוק נכנסת חברת יוזר מערכות לתמונה, עם יכולת לאפיין באופן מדוייק את הצרכים שלכם ומאפייני המתחם ובהתאם לזאת להתקין מערכת גילוי אש מתאימה. צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם.

הקניות שלי