בית חכם בטכנולוגיית KNX – הבחירה של החכמים באמת

אחת מהאפשרויות הקוסמות ביותר לחיסכון באנרגיה והגברת הנוחות במרחב המגורים מגיעה בדמות מערכות חשמל חכמות.

מדובר באלקטרוניקה מתקדמת שכוללת גלאים ובקרים שמתחברים לכל מכשיר חשמלי בבית, מנטרים את פעולתו ומגיבים לתרחישים השונים בצורה אוטומאטית או באמצעות פקודה ישירה, אפילו דרך אפליקציות בסמארטפון.

ואם תהיו חכמים באמת, תבחרו לתכנן בית חכם באמצעות הטכנולוגיית ה- KNX ומיד תבינו מדוע.

היתרונות של בית חכם בטכנולוגיית KNX

בית חכם מכיל מספר בקרים וגלאים שמחוברים יחדיו למערכת בקרה אחת או יותר. כלל הרכיבים במערך זה מתקשרים ביניהם באמצעות פרוטוקולי תקשורת שונים. הפרוטוקול המומלץ ביותר הוא מסוג KNX וזאת בשל מספר סיבות:

הוזלה משמעותית במחיר – לעומת מערכות חשמל חכם אחרות, תקן ה-KNX הוא תקן בינלאומי אחיד עם קוד פתוח וחופשי לכל. מה שאומר שאין מונופול על התקן, השוק נפתח לתחרות של ספקים רבים והמחירים יורדים משמעותית. הדבר גרם לשוק העולמי לאמץ את התקן וכך גם מכון התקנים הישראלי.

יכולת עבודה גבוהה – מי שיבחר לתכנן בית חכם בטכנולוגיית KNX ימצא כי הוא לא מוגבל בשום צורה מבחינת יכולת ההתאמה של המערכת לתפעול המוצרים השונים. למעשה 85% מהמוצרים בשוק עובדים כיום על פרוטוקול KNX, כך שבכל מקרה של צורך בשדרוג, החלפה או תיקון, אין כמעט מגבלה כלשהי ומגוון רחב מאוד של למעלה מ- 10,000 מוצרים (בקרים, גלאים, חלקי חילוף) זמינים לשירותכם.

כמעט ואין התרסקויות של המערכת – בית חכם בטכנולוגיית KNX אינו תלוי במערכת המרכזית על מנת להמשיך לפעול, שכן כל בקר במערכת שכזו מסוגל לעבוד בצורה עצמאית, מה שמאפשר למערכת להמשיך לעבור גם כאשר מתרחשות תקלות באחד הרכיבים.

התאמה לשליטה מרחוק – לא כל בית חכם מאפשר לבעליו לשלוט בו מרחוק בצורה קלה ופשוטה. אלא שפרוטוקול התקשורת KNX נועד במיוחד לצורך זה כך שניתן למצוא אפליקציות רבות, חינמיות או בתשלום, שיכולות לעזור לכם להפיק מהבית החכם שלכם את המירב וברמת אבטחת מידע גבוהה ביותר.

יוזר מערכות – המקצוענים לשירותכם

אז כמו שבוודאי הבנתם, בית חכם בטכנולוגיית KNX הוא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, אך יש לעשות זאת בליווי חברה מקצועית שמתמחה בכך.

רק חברה שכזאת תהיה מסוגלת לאפיין את צרכי הבית ודייריו בצורה דקדקנית ובהתאם לזאת ליישם את טכנולוגית ה-KNX בצורה חכמה שבאמת תנצל את כל יתרונות המערכת. ביוזר מערכות מתמחים בכך בצורה מלאה, ואינספור לקוחות כבר ניצלו את הידע הרב שלנו בנושא ונהנים עד היום מבית חכם, יעיל ונוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הקניות שלי